tirsdag 28. september 2010

Jeg døde ikke

Jeg har hatt eksamen. Det gikk bra, jeg er bezt. Eller, kanskje ikke. Mistenker den gode karakteren bare kom av at sensor syntes synd på meg der jeg satt og snufset (ja, denne eksamenen var faktisk så skummel at jeg gråt litt. Ganske mye).

Det var i går. I forgårs løp jeg halvmaraton. Jeg overlevde faktisk det også, til tross for at jeg tråkket i et hull og rullet ned en bakke etter å ha løpt sånn ca 17 kilometer. De siste fire kilometrene ble med andre ord enda litt mer smertefulle enn nødvendig. Menmen. Sånn er livet.

Her hadde jeg vel løpt åtte-ni kilometer eller noe sånt, og var allerede fin og rosa. Er for øvrig meget fornøyd med at det bittelille jeg egentlig har av pupper ser ut til å ha forsvunnet på dette bildet og at lårene mine ser gigantiske ut. Heldig med vinkelen, ja! Men herregud, må jo bevise at jeg løp.

Herregud, dette ble ekstremt kjedelig. Glad det ikke er noen som vet at denne bloggen finnes. Tror jeg må fortsette på den måten, for min egen selvrespekts skyld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar