torsdag 23. september 2010

Æsj

Min gode venn Modus Novus. Kjære Lars Edlund (forfatter av denne Djevelens bok), jeg håper du dør en langsom og smertefull død.

Her er grunnen til at jeg skrev ett blogginnlegg og lot det være med det. Eksamen! Eller, nei. Her er grunnen til hvorfor jeg ikke får sove om natten. Grunnen til at ikke jeg blogger er fordi jeg ikke kommer på noe å skrive om.

Jeg har eksamen i gehør på mandag, og jeg orker ikke lese. Eller, lese er feil ord. Jeg orker ikke å synge stygge, atonale melodier eller øve meg på å gjenkjenne funksjoner og annen faenskap. Satser heller på å dra i gang et skikkelig strippenummer og satse på at det gir meg toppkarakter.

Hm. Synd sensor er en dame. Åh, kan jeg ikke bare bli kakeanmelder på heltid i stedet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar